پخش زنده
امروز: -
مدیرعامل شرکت آب منطقهای کردستان از سرریزشدن سد قشلاق سنندج با دبی یک متر مکعب بر ثانیه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکزکردستان، آریانژاد مدیرعامل شرکت آب منطقهای کردستان گفت: مخزن ۲۱۵ میلیون متر مکعبی سد قشلاق سنندج بعد از بارشهای بهاری سرریز شد.
وی افزود: پیش از این نیز سدهای زیویه، چراغ ویس، گاران، زریوار، سبدلو و سد آزاد سرریز شده بودند.
مدیر عامل شرکت آب منطقهای کردستان از شهروندان و گردشگران خواست از حضور غیر ضروری در حاشیه سد و رودخانه قشلاق خودداری کنند.