پخش زنده
امروز: -
فعالیت ادارات استان از فردا به روال عادی باز میگردد.
به
گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کردستان، به گفتهی معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کردستان، فعالیت تمامی ادارات، سازمانها، بانکها و بیمهها در استان از روز شنبه ۲۲ فروردین ماه به روال عادی باز میگردد و ادارات با حضور تمامی کارکنان، از ساعت ۸ تا ۱۴ ارائه خدمت میکنند.
محمد ملک افزود: بانوان شاغل در دستگاههای اداری استان که فرزند خردسال و محصل در مقطع ابتدایی دارند تا پایان فروردین ماه دورکار خواهند بود.
وی گفت: بخش آموزشی آموزش و پرورش تا پایان فروردین وبخش آموزشی دانشگاهها تا اطلاع ثانوی مجازی است.
ملک افزود: دستگاههای اداری استان در روزهای پنجشنبه همچنان به صورت دورکاری به ارائه خدمات میپردازند.