پخش زنده
امروز: -
معاون گردشگری استان کرمانشاه، از افزایش نظارت بر عملکرد خدمات مسافرتی استان برای بهبود خدماتدهی به گردشگران خبر داد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، فهیمه روشن گفت: عملکرد دفاتر خدمات مسافرتی نمود عینی جلب رضایت یا نارضایتی گردشگران است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.
معاون گردشگری استان کرمانشاه افزود: افزایش نظارت بر عملکرد دفاتر خدمات مسافرتی برای بهبود خدمات به گردشگران به شکل ویژه در دستور کار قرار دهد.
وی گفت: رسیدگی به شکایات از دفاتر خدمات مسافرتی در سریعترین زمان ممکن رسیدگی میشود.
روشن اظهار داشت: امیدواریم با افزایش نظارتها شاهد کاهش شکایات و افزایش رضایتمندی گردشگران ورودی به استان باشیم.
وی با بیان اینکه با توجه به شرایط پیش آمده فعالان گردشگری استان دچار آسیبها و زیانهایی شدهاند، گفت: در کنار افزایش نظارت، گردشگری استان نیازمند یک حمایت ویژه است و به همین منظور اقدامات متعددی را پیگیری میکنیم.
معاون گردشگری استان کرمانشاه افزود: در این جلسه به ۴ مورد شکایات از دفاتر خدمات مسافرتی و راهنمایان گردشگری استان رسیدگی شد.
در استان کرمانشاه ۸۱ دفتر خدمات مسافرتی فعالیت میکنند.