پخش زنده
امروز: -
استاندار خراسان رضوی امروز با حضور در سامانه سامد به سوالات ۳۸ نفر پاسخ داد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، استاندار خراسان رضوی صبح امروز با حضور در مرکز پاسخگویی برخط ۱۱۱ به درخواست های تعدادی از شهروندان استان رسیدگی کرد.
غلامحسین مظفری در این مرکز پاسخگوی تماس ۳۸ نفر بود.
وی در حاشیه حضور در سامانه ارتباطات دولت و مردم در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مسائل عمرانی از جمله جاده، آب، راه، امکانات رفاهی و سالن ورزشی روستایی عمده ترین درخواست های مردم را شامل می شد، اظهار کرد: برخی دیگر از تماس ها نیز مرتبط با مسائل شخصی افراد و مشکلاتی بود که با شهرداری، بنیاد مسکن و برخی دیگر از نهادها داشتند.
مظفری موضوع اشتغال و درخواست تسهیلات و منابع مالی را از دیگر درخواست های شهروندان عنوان کرد و گفت: در مجموع موضوعات مطرح شده نشان دهنده نیازهای کنونی مردم است و به نظر می رسد که بسیاری از این مسائل که جنبه مدیریتی دارند به سهولت قابل رفع هستند.
استاندار خراسان رضوی درخصوص تسهیلات خوداشتغالی گفت: باید تلاش کنیم تا بتوانیم برای افرادی که به دنبال خوداشتغالی هستند، منابع لازم را تأمین کنیم.
مظفری همچنین اهمیت جذب منابع مورد نیاز برای توسعه زیرساختها را مورد تاکید قرار داد و اضافه کرد: اداره کل مدیریت عملکرد بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری، این موضوعات را منعکس و پیگیری می کند و امیدوارم که پاسخ های روشن و مشخص ما به شهروندان درخصوص مسائل شان، منشا اثر شود.
مظفری با بیان اینکه درباره حداقل ۸۰ درصد درخواست ها امکان پاسخگویی شفاف و مثبت وجود دارد، تصریح کرد: امیدوارم بتوانم دفعات حضور در سامانه سامد را افزایش دهم و ماهیانه در این مکان حضور یابم تا به صورت مستقیم از دغدغه های مردم عزیز آگاه شوم.
همزمان با حضور استاندار خراسان رضوی، مصطفی نجفی زاده سرپرست دفتر مدیریت عملکرد بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری خراسان رضوی و ملک بهمن شیردل مشاور و مدیرکل حوزه استاندار نیز در سامانه سامد، حضور و پاسخگوی تماس برخی شهروندان بودند.
شهروندان میتوانند از طریق شماره تلفن ۱۱۱ شبکه یکپارچه ارتباط مردم با دولت (سامد) ایدهها، پیشنهادها، انتقادها، شکایت ها و درخواستهای خود را بدون واسطه با مدیران مربوطه مطرح کنند.