پخش زنده
امروز: -
رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری شهرکرد از امکان بازخوردسنجی آنلاین درخواستهای ثبت شده در سامانه ۱۳۷ با هدف افزایش کیفیت رسیدگی به درخواست شهروندان خبر داد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز چهارمحال و بختیاری، عباس بیگی گفت: با هدف افزایش کیفیت رسیدگی به درخواستهای شهروندان در سامانه ۱۳۷ شهرداری شهرکرد، شفاف سازی فرایند رسیدگی و انعکاس آن به شهروندان پس از رسیدگی به درخواست، امکان بازخوردسنجی آنلاین از طریق پیامک و آدرس اینترنتی منحصر به فرد هر پیام در سامانه ۱۳۷ فراهم شده است و شهروندان میتوانند پس از رسیدگی به درخواستهای خود میزان رضایت خود را از وضعیت رسیدگی به درخواست به صورت آنلاین ثبت کنند.
وی افزود: در فرآیند رسیدگی به درخواستهای شهروندان، پس از رسیدگی به درخواست، پیامکی با سرشماره ۱۳۷۰، ۰۰۰، ۰۹۸۳ حاوی آدرس اینترنتی برای ثبت میزان رضایت شهروند از نحوه رسیدگی به درخواست به شماره همراه شهروند ارسال میشود که پس از ورود به آدرس اینترنتی امکان ثبت رضایت یا عدم رضایت شهروندان فراهم میشود.
رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری شهرکرد اضافه کرد: فرآیند بهرهبرداری و استقبال شهروندان از سامانه ۱۳۷ شهرداری شهرکرد در سال جاری با حمایتهای شهردار، برگزاری جلسات مستمر، استقرار تیم کارشناسی در مرکز سامانه ۱۳۷ شهرداری شهرکرد و بهبود فرآیندها با افزایش چشمگیری همراه بوده است.